Opis realizacji
Dziś przyjechał do nas klient ze swoim Pajero 3.2 DID o mocy 170 KM. W aucie miała być podniesiona moc. Po wjeździe na hamownię i pierwszym pomiarze okazało się, że samochód nie jest do końca sprawny. W naszym warsztacie mechanicy zdiagnozowali usterkę – okazało się, że przyczyną niedomagań był nieszczelny układ dolotowy. Po naprawie Pajero znowu trafiło na rolki, tym razem wynik okazał się prawidłowy, także auto stało się w 100% sprawne.
Kolejnym krokiem był chip tuning. Sterowniki DENSO w tych modelach można programować (nie jest potrzebny zewnętrzny box), dlatego zrobiliśmy modyfikację oryginalnej mapy i wgraliśmy nowy soft do komputera. Pomiar na hamowni po chipie wykazał bardzo fajne parametry: 190 KM i 470 Nm.
Przed naprawą: 145 KM / 364 Nm
Po naprawie: 163 KM / 408 Nm
Po modyfikacji: 190 KM / 470 Nm