Opis realizacji
Duża limuzyna jaką jest aktualna generacja BMW 5 połączona z dieslem o mocy 143 KM to dość ciekawe zestawienie, na pewno ekonomiczne, aczkolwiek wrażeń z jazdy nie zapewnia żadnych :) Dynamika tego auta była przyczyną, dzięki której właściciel zjawił się u nas.
W BMW F10 na chwilę obecną nikt na świecie nie opracował metody modyfikacji oprogramowania w sterowniku silnika, dlatego aby zwiększyć moc i moment obrotowy używamy w pełni programowalnych modułów zewnętrznych.
Cała operacja polega na podłączeniu urządzenia do samochodu na hamowni i wystrojeniu go w czasie rzeczywistym pod dane auto. Dzięki temu taka modyfikacja jest w pełni bezpieczna dla jednostki napędowej.
W tym egzemplarzu uzyskaliśmy dodatkowo +35 KM i +55 Nm.
Przed modyfikacją: 133 KM / 328 Nm
Po modyfikacji: 168 KM / 383 Nm