Opis realizacji

Ciekawe Infiniti przyjechało do nas na usunięcie zapchanego filtra cząstek stałych. Auto wyposażone było w mocny silnik 3.0d o mocy 238 KM, którego pracą steruje komputer Bosch EDC16, dlatego usunięcie DPF nie stanowi żadnego problemu.

Najpierw mechanicy wyjęli puszkę z filtrem, rozcięli ją i wyciągnęli wkład. Następnie wykonali z niej atrapę i włożyli ją ponownie do auta. Dzięki pozostawieniu katalizatora oraz podpiętych wszystkich czujników nie będzie problemów na przeglądach.

Aby japoński SUV nie wchodził w tryb serwisowy z powodu braku DPF oraz żeby nie uruchamiała się procedura wypalania filtra wyłączyliśmy jego obsługę elektronicznie w sterowniku silnika.

Dzięki tak wykonanej modyfikacji Infiniti jeździ tak, jakby z fabryki wyjechało bez filtra cząstek stałych.

Udostępnij