Opis realizacji

BMW X3 poprzedniej generacji z silnikiem 2.0 diesel o mocy 177 KM trafiło do nas na usunięcie filtra DPF. Auto przemieszcza się głównie w mieście, co niekorzystnie wpływa na zapełnienie filtra. Niestety są one skonstruowane w taki sposób, że aby działały sprawnie potrzebują regularnych tras przebywanych ze stałą prędkością. Dopiero wtedy procedura wypalania może zostać przeprowadzona w pełni skutecznie. W aglomeracjach miejskich nie ma takich możliwości, dlatego w samochodach tak eksploatowanych problem z DPF pojawia się szybciej.

Mamy ogromne doświadczenie w usuwaniu filtrów cząstek stałych w każdym modelu BMW, dlatego cała praca przebiegła sprawnie i bez najmniejszych problemów. Ważne jest to, że od strony mechanicznej patrząc pod spód auta nie widać jakiejkolwiek różnicy, także żaden diagnosta nie wykryje w ten sposób braku filtra. Dzięki przeprogramowaniu komputera silnika auto zachowuje się tak jak każdy diesel bez DPF.

Filtry cząstek można czyścić bądź regenerować, ale niestety takie zabiegi pomagają na maksymalnie kilkaset kilometrów. Jedyną opcją trwałego pozbycia się problemów jest jego usunięcie, także serdecznie zapraszamy tych, którzy chcą mieć święty spokój :)

Udostępnij