Opis realizacji

Audi S4 B8 pod maską ma silnik 3.0 TFSI. Jest to jednostka wyposażona w kompresor zamiast turbiny. Takie rozwiązanie powoduje, że samochód nie ma turbodziury i momentalnie reaguje na gaz.

Ten egzemplarz trafił do nas na chip tuning. Zmierzyliśmy auto na seryjnym programie i okazało się, że jest jeszcze mały bonus od producenta – wyszło 352 KM zamiast deklarowanych 333 KM.

Dzięki naszej modyfikacji bezpiecznie uzyskaliśmy dodatkowo +73 KM i +54 Nm. Moment obrotowy bardzo ładnie podniósł się w całym zakresie obrotów i, co ważne, na naszym programie auto nawet przy odcięciu ma ponad 450 Nm. Poza tym, w odróżnieniu od serii, od około 5500 rpm moc cały czas rośnie do samego końca.

Taki efekt osiągamy zmieniając jedynie program. Nie ma potrzeby dokonywania zmian mechanicznych czy wymiany kółka w kompresorze.


Przed modyfikacją: 352 KM / 474 Nm
Po modyfikacji: 425 KM / 528 Nm

Udostępnij