Filtr DPF w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM potrafi sprawić wiele problemów. Niestety, nawet przy małych przebiegach (szczególnie w autach używanych głównie do jazdy w mieście) filtr cząstek stałych w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM potrafi się zapchać i procedura wypalania nie daje żadnego efektu. Jedyną w pełni skuteczną metodą na pozbycie się problemu jest całkowite usunięcie filtra DPF w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM.
Usuwanie filtra DPF w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM to proces składający się z trzech etapów:
-
1. MECHANICZNE USUNIĘCIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH - polega na wymontowaniu puszki filtra z auta, otworzeniu jej i wyciągnięciu wkładu filtra. Następnie wykonana zostaje atrapa i wszystko montowane jest ponownie w aucie. Dzięki temu nie ma żadnych śladów modyfikacji w samochodzie, wszystko wygląda tak jak przed usunięciem DPF w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM i nie ma problemów podczas jakiejkolwiek kontroli.
Uwaga: w naszej firmie usuwamy tylko uszkodzony filtr. Katalizator oraz wszystkie czujniki pozostają na swoim miejscu. -
2. ELEKTRONICZNE USUNIĘCIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH - polega na przeprogramowaniu sterownika silnika. Jest to najlepsza i w pełni skuteczna metoda. Dzięki temu nie włącza się procedura wypalania filtra DPF w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM. Auto zachowuje się tak, jakby fabrycznie nie było wyposażone w filtr cząstek stałych.
Uwaga: program w sterowniku jednostki napędowej jest zapisem cyfrowym, nie ma możliwości żeby samoistnie się zmienił. Dzięki temu po tak wykonanej usłudze usunięcia filtra cząstek stałych w Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM problem z filtrem DPF nigdy więcej nie powróci. -
3. POMIAR ZADYMIENIA / EMISJI - posiadamy urządzenie DS2 PC, w które wyposażona jest polska policja i służby. Dzięki temu wiemy, że Range Rover Evoque 2.0 SD4 240 KM bez filtra cząstek stałych spełnia europejskie normy zadymienia. W momencie odbioru pojazdu z naszego serwisu właściciel auta otrzymuje wydrukowany raport z wykonanego pomiaru.
Uwaga: Szczegóły oraz opis procesu pomiaru zadymienia opisujemy w zakładce POMIAR ZADYMIENIA SPALIN.
NOWOŚĆ: jako jedyni na polskim rynku badamy stopień zadymienia spalin